Skip to Content

برندسازی صدا و سیما در حمایت از رونق تولید ملی

عبدالرضا مصری نائب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی: صداوسیما در رونق تولید ملی در همه ابعادش با موفقیت عمل کرده و شایسته است از این رسانه جهت حمایت از رونق تولید ملی تقدیر شود.

 

عبدالرضا مصری نائب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مجلس تی وی با بیان اینکه صدا و سیما در بخش های مختلف به موضوع رونق تولید ملی وارد شده و در تمام این بخش ها هم موفق عمل کرده گفت: یکی از بخش های موفق آن، نوع پیام رسانی صداوسیما در زمینه رونق تولید ملی است که در مورد شغل ها و تولیدات مختلف در کوتاهترین زمان ممکن اطلاع رسانی صورت می گیرد.

 

وی افزود: به عنوان مثال در برنامه ای حدود دو تا سه دقیقه یک حرفه، صنعت یا تولید و افراد مرتبط با آنها را معرفی می کند و حتی نشانی آنها را اعلام می کند که اگر کسانی قصد داشته باشند که آن کار مورد نظر را انجام دهند بتوانند با آن افراد تماس بگیرند این به نظر من بهترین نوع اطلاع رسانی است که داره در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد.

 

عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه هایی که در حمایت از رونق تولید در رسانه ملی  نشان داده می شود مطرح می کنند فلان تولید یا صنعت چه امکاناتی نیاز دارد، چقدر سرمایه می خواهد، بازگشت سرمایه اش چه مدته و چه کسانی این راه را قبلاً رفتند و موفق بودند خاطرنشان کرد: از این بیشتر و جامع تر آن هم در کوتاهترین زمان ممکن متصور نیست یعنی یک کار یکی دو ساعته را فشرده شده در یکی دو دقیقه نشان دادن بسیار مثبت و خود عاملی برای رونق تولید است

 

وی یکی دیگر از بخش های موفق در رونق تولید ملی را بخش های خبری صداوسیما دانست و تصریح کرد: در بخش های خبری مرتباً هم توفیقات و هم بعضاً مشکلات واحدهای تولیدی که در حال حاضر فعال هستند مطرح می شود که از نظر اطلاع رسانی و همچنین مددگیری برای رونق بسیار مفید و مثمر ثمر است.

 

مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یکی دیگر از اقدامات مؤثر رسانه ملی را ساخت برنامه هایی با محوریت مسائل مختلف قانونگذاری و مجلس در رابطه با تولید دانست و تاکید کرد: این برنامه ها باعث میشه قانونگذاران به اثرات وضع قوانین در رونق تولید و غیر آن توجه بیشتری کنند.

 

وی تصریح کرد: یک اقدام مثبت صداوسیما پخش فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت مختصر با پیام هایی در خصوص حمایت از تولید ملی است که حساسیت و توجه رهبری را نسبت به مسأله تولید بیان می کند.

 

نائب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بیان اینکه صداوسیما برای توفیق واحدهای تولیدی به صورت رایگان  آگهی های تجاری را پخش می کند متذکر شد: این عمل رسانه ملی برندسازی برای واحدهای تولیدی است که به نظر من در برندسازی صدا و سیما دارد یک کار ویژه ای انجام می دهد که اگر به صورت دوره ای باشد یعنی هرچند ماه یک برند سازی انجام شود در رونق تولید داخلی بسیار اهمیت دارد.

 

مصری در پایان با بیان اینکه صداوسیما در رونق تولید ملی در همه ابعادش با موفقیت عمل کرده گفت: مشخص است یک تیم خبره مسئولیت این کار را برعهده دارد و شایسته است از رسانه ملی جهت حمایت از رونق تولید ملی تقدیر شود.